Geslaagd seniorenfeest met Günther Neefs en de Lou Romanband

Op 20 februari 2020

Donderdag 20 februari vond het het eerste seniorenfeest van Ekeren plaats in lange tijd. Op de affiche stond een optreden van Günther Neefs en de Lou Romanband.  Alle tickets voor de Akerzaal waren snel uitverkocht.  Omstreeks 13.30 stond er al een hele rij senioren aan te schuiven tot de deuren open gingen.  De 240 plaatsen waren snel gevuld.  Radio Minerva speelde bij de start al enkele liedjes en na een verwelkomingswoordje van onze schepen voor senioren, Annemie Plompen, kon de show van start gaan  Günther Neefs nam met zijn warme stem iedereen mee naar op zijn reis langs de bekende Route 66.  Jazz, Crooners, Soul en Blues.  Alle muziekgenres van route 66 kwamen aan bod, allemaal prachtig uitgevoerd. Dat alles onder de muzikale begeleiding van onze eigen Ekerse Lou Roman en zijn 6 koppig orkest. Tijdens de pauze en nadien werden de beentjes dan ook duchtig losgegooid op de muziek van Radio Minerva. De senioren genoten ten volle van een meer dan geslaagd seniorenfeest en we houden ons aan de belofte om dit jaarlijks te gaan organiseren.