Beste Ekerenaar

Op 30 december 2015, over deze onderwerpen: dorp in de stad

Zoals steeds past het om even stil te staan bij het voorbije jaar in de aanloop naar een nieuw jaar.

Soms moesten we al eens moeilijke beslissingen nemen. Helaas werden die vaak bewust verkeerd toegelicht door de oppositie, die 'vergat' dat ze er zelf mee aan de basis van lag. Wij blijven echter consequent een positief verhaal brengen en we komen onze verkiezingsbeloftes na.

Zo behouden we Ekeren als een groene, leefbare en kleinschalige gemeenschap. We bouwen Ekeren verder uit als een bruisend district, met behoud van het typisch dorpse karakter. We realiseren de beloofde grenscorrecties met respect voor de eigenheid van Ekeren. Ons beleid getuigt van veel verantwoordelijkheidszin, budgettair realisme en respect voor onze inwoners.  Wij hebben dit alles beloofd in ons verkiezingsprogramma. Samen met onze coalitiepartners doet N-VA Ekeren wat moet gebeuren en voeren we het bestuursakkoord uit. De positieve tekenen van ons beleid en de daarbij horende verandering, krijgen ondertussen gestalte. Je leest er alles over op pagina 2.

Op 1 januari staan wij er weer, samen sterk met de Ekerenaar om blijvend te werken aan ons 'dorp in de stad', zodat het hier tof, groen, leefbaar en gezellig blijft om te wonen. Wij wensen jullie allen een schitterend 2016 toe, een jaar vol vrede, goede intenties, een goede gezondheid en geluk, zo kan 2016 niet meer stuk.

Ivo Legon, Voorzitter N-VA Ekeren